keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Audiovisual 2011 - messut

Olimme tänään luokkamme kanssa Audiovisual 2011-messuilla Helsingin messukeskuksessa. Messu oli todella hienosti toteutettu ja pidin todella paljon! Tässä vielä tuhti määrä kuvia messusta.


























lauantai 8. lokakuuta 2011

Sälää

Mun rakas Espanjasta ostamani koru katkesi kolmeen osaan:(
Design Can by Lauri Vassinen




sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Syksyn taikaa

Olin tänä viikonloppuna isoskoulutusleirillä jälleen ja minusta tulee pian apuopettaja riparille. Tässä syksyisiä kuvia leiriltä Ilkosta.