Olimme tänään luokkamme kanssa Audiovisual 2011-messuilla Helsingin messukeskuksessa. Messu oli todella hienosti toteutettu ja pidin todella paljon! Tässä vielä tuhti määrä kuvia messusta.
keskiviikko 12. lokakuuta 2011
tiistai 11. lokakuuta 2011
lauantai 8. lokakuuta 2011
sunnuntai 2. lokakuuta 2011
Syksyn taikaa
Olin tänä viikonloppuna isoskoulutusleirillä jälleen ja minusta tulee pian apuopettaja riparille. Tässä syksyisiä kuvia leiriltä Ilkosta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)














































